بهمن: بررسی های میدانی و نتایج یک نظرسنجی نشان داده است که محصولات ساخت رژیم صهیونیستی در بین مصرف کنندگان جهانی از جایگاه بسیار پایینی برخوردار می باشد.
به گزارش بهمن به نقل از المیادین، پایگاه صهیونیستی گلوبس اذعان کرد که رژیم صهیونیستی در آخرین جایگاه در دسته بندی برندهای تجاری داخلی قرار دارد.
بر اساس این گزارش، یک نظرسنجی در ماه های گذشته در بین ۴۰ هزار نفر در ۲۰ کشور در رابطه با شش شاخصه قدرت برندهای تجاری مانند سیاست، فرهنگ، مردم، صادرات، مهاجرت و گردشگری برگزار گردید.
نتایج بررسی ها نشان داده است که نسل جدید (نسل زِد) به شکل قاطعی با رژیم صهیونیستی مخالف است و کمترین امتیاز را به این رژیم در تمام زمینه ها می دهد.
در این گزارش آمده است که یک تحریم عملی در برابر محصولات این رژیم وجود دارد که سبب شد صادرات تل آویو در معرض خطر بزرگی قرار بگیرد. محصولاتی که علامت ساخت اراضی اشغالی را دارند مورد نفرت هستند.
موتی شرف مؤسس شرکت برندهای اسرائیل که برای تبلیغ این برندها در زمینه جهانی تلاش می کند اذعان کرد که علامت های تجاری رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ در شرایط بسیار بدی قرار دارند.
منبع: بهمن