اردوغان: کشورهای غربی در قتل عام مردم فلسطین مشارکت دارند

به گزارش بهمن، رئیس جمهور ترکیه بار دیگر با انتقاد لفظی از نخست وزیر رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن اعلام نمود که کشورهای غربی هم در قتل عام مردم فلسطین مشارکت دارند.

به گزارش بهمن به نقل از الجزریه، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه با انتقاد از حمایت کشورهای غربی از جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه اعلام نمود که «کشورهای غربی که از اسرائیل حمایت می کنند، شریک قتل عام مردم فلسطین در غزه هستند.»
وی همینطور اظهار داشت: نتانیاهو و باندش قتل عام می کنند و ما به خوبی می دانیم که قصد دارند دایره جنگ را گسترش دهند تا کشورهای دیگر را هم وارد جنگ شوند.
رئیس جمهور ترکیه در ادامه اضافه کرد: ما به خوبی از اهداف اسرائیل در منطقه و آن چه انجام می دهد آگاه هستیم.
رئیس جمهور ترکیه روز دوشنیه هم اعلام نمود: نتانیاهو و گروه جنایتکارش متوقف می شوند. رئیس جمهور ترکیه اظهار داشت: اسرائیل دیر یا زود تاوان نسل کشی را که یک سال است در غزه به راه انداخته، پرداخت خواهد نمود.
رجب طیب اردوغان افزود: همانطور که اتحاد مشترک بشریت هیتلر را متوقف کرد، نتانیاهو و شبکه جنایتکار او هم به همین ترتیب متوقف خواهند شد. کسانی که در غزه، فلسطین و لبنان کشته می شوند فقط زنان، کودکان، نوزادان و غیرنظامیان بی گناه نیستند؛ بلکه این انسانیت و نظام بین المللی است که قربانی می شود.
وی در اینباره اظهار داشت: ما در ترکیه، بدون توجه به هزینه های آن، به ایستادگی در مقابل اسرائیل ادامه خواهیم داد و از جهان می خواهیم به این موضع شرافتمندانه ما بپیوندد.