لحظه به لحظه با تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان؛ تداوم بمباران مناطق مسکونی لبنان توسط جنگنده های متجاوز صهیونیستی

به گزارش بهمن، تداوم حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی ضد مناطق مسکونی و زیرساخت های لبنان و به شکل مشخص ضاحیه جنوبی بیروت از جدید ترین تحولات در ارتباط با منطقه است.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: در حالیکه رژیم صهیونیستی پس از گذشت یک سال از حمله به نوار غزه نتوانسته از جنگ فرسایشی در این باریکه پیروز بیرون برود، با تشدید حملات خود ضد لبنان و مناطق مسکونی ضاحیه جنوبی بیروت می کوشد یک تصویر توهمی و پوشالی از برتری نظامی عرضه دهد؛ این در شرایطی است که حزب الله لبنان به نبرد خود با دشمن صهیونیستی در میدان ادامه می دهد.

موشک باران اراضی اشغالی/ ۷۵ موشک از جانب لبنان شلیک شد

باوجود حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی ضد مناطق مسکونی لبنان و به شکل مشخص ضاحیه جنوبی بیروت، نیروهای حزب الله به نبرد خود با دشمن صهیونیستی ادامه می دهند.
روزنامه صهیونیستی معاریو اذعان کرد که طی شب گذشته دست کم ۷۵ موشک از سمت لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.
این در حالیست که رسانه های رژیم صهیونیستی آمار صهیونیست های به هلاکت رسیده در این حملات و یا ویرانی های برجای مانده را بشدت سانسور کرده و تصاویر آنرا منتشر نمی کنند.

واکنش انصارالله یمن به بمباران وحشیانه ضاحیه بیروت

سیاسی انصارالله یمن با صدور اطلاعیه ای اعلام نمود که تحولات خطرناک در ارتباط با تجاوز به لبنان آغازگر جنگ فراگیر و همه‌جانبه در منطقه خواهد بود.
دفتر سیاسی انصارالله یمن تصریح کرد که دشمن صهیونیستی اگر از حمایت نامحدود غرب و آمریکا برخوردار نبود مبادرت به این جنایت ها نمی کرد.
این بیانیه همینطور حمله به ضاحیه جنوبی بیروت که مملو از شهرنشینان و غیرنظامیان است را وحشی گری بی سابقه توصیف و این تجاوز را به شدیدترین لحن محکوم نمود.
وزارت خارجه یمن هم با صدور اطلاعیه ای اعلام نمود که رژیم صهیونیستی منطقه را به سمت جنگی فراگیر پیش می برد که نتایج آن تنها در منطقه باقی نخواهد ماند، بلکه تمام جهان را در بر خواهد گرفت.
در این بیانیه آمده است که اظهارات مطرح شده از جانب آمریکا در مورد آتش بس هم تنها برای کاهش فشارهای بین المللی بر رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

بیش از ۳۰ حمله ضد ضاحیه جنوبی بیروت / جنگنده های اسرائیلی ساختمان های مسکونی را بمباران کردند

جنگنده های رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته برای بار دوم منطقه نزدیک به فرودگاه بین المللی بیروت را بمباران کردند.
گزارش های رسانه ای از آن حکایت می کند که ضاحیه جنوبی بیروت بیشتر از ۳۰ نوبت هدف حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.
خبرنگار المیادین تصریح کرد که ده ها حمله طی ساعات گذشته ضد ساختمان های مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت توسط اشغالگران صهیونیست انجام شده است.
بر اساس این گزارش، حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به شکل کمربند آتش در مناطق مختلف ضاحیه جنوبی صورت گرفته است.

رژیم صهیونیستی یک پمپ بنزین در جنوب بیروت را بمباران کرد

رژیم صهیونیستی در ادامه حملات وحشیانه به ضاحیه بیروت، یک پمپ بنزین را هدف قرار داد.
در ادامه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی شهر بیروت لبنان، خبرنگار شبکه المیادین با انتشار تصاویری از هدف قرار گرفتن یک پمپ بنزین در منطقه الکوکودی در ضاحیه و متعاقب آن وقوع آتشسوزی در آن اطلاع داد.

ادامه فعالیت فرودگاه بیروت با وجود حملات رژیم صهیونیستی

برخلاف ادعاهای برخی منابع عبری عربی بر مبنای توقف فعالیت فرودگاه بیروت، خطوط پروازی همچنان فعال است. مقامات فرودگاهی لبنان اطلاعیه جدیدی درمورد فعالیت پروازهای خطوط مسافری فرودگاه بیروت صادر کردند.

شبکه خبری العهد لبنان صبح امروز گزارش داد که برخلاف ادعاهای برخی رسانه های خبری همسو با دشمن بر مبنای لغو اغلب پروازها در فرودگاه بیروت، منابع فرودگاهی در فرودگاه مذکور اعلام نمودند که برغم حملات متجاوزانه اخیر دشمن صهیونیستی خطوط هوایی همچنان فعال است.

اتحادیه اروپا: متأسفیم که نمی توانیم «نتانیاهو» را مهار کنیم!

«جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بدون اشاره به کمک های نظامی همه‌جانبه و مداوم دولت آمریکا به رژیم صهیونیستی در حمله به غزه و لبنان ادعا نمود که الان هیچ قدرتی همچون آمریکا قادر به مهار «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیست و از این وضعیت ابراز «تأسف» کرد.
بنابر گزارش خبرگزاری فرانسه جوزف بورل صبح امروز شنبه در خبرنگاران اظهار داشت: تاسف می خوریم که هیچ قدرتی که قادر به مهار نتانیاهو باشد، وجود ندارد. آن چه انجام می دهیم، اعمال تمام فشارهای دیپلماتیک برای برقراری آتش بس است.
وی ضمن اشاره به این که در بحث آتش بس در غزه اروپا نباید به آمریکا تکیه کند اضافه کرد: خواهان تنوع سازی تلاشهای دیپلماتیک به دور از آمریکا هستیم که کوشیده است مانع دستیابی به آتش بس در غزه شود.
در حال تکمیل

منبع: