درگیری شدید درکابینه امنیتی برسرآتش بس

بهمن: رسانه آمریکایی آکسیوس از درگیری شدید میان بنیامین نتانیاهو و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر سر توافق ترک مخاصمه آگاهی داد.

به گزارش بهمن به نقل از مهر، وبگاه خبری آمریکایی آکسیوس گزارش داد که جلسه روز گذشته (پنجشنبه) شورای کوچک وزیران (کابینه امنیتی) درباره ی توافق ترک مخاصمه شاهد درگیری لفظی و فریاد بین «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و «یوآو گالانت» وزیر جنگ بود.
تارنمای آمریکایی به نقل از مقامات اسرائیلی گزارش داد که گالانت در نشست امنیتی وزیران گفته که کابینه در سریعترین زمان بایستی بدنبال ترک مخاصمه باشد و این توافق نباید منحصر به مبادله اسرا باشد؛ چونکه توافق ترک مخاصمه برای تل آویو نقطه عطف و راهبردی شمرده می شود.
در عین حال، وزیر جنگ این رژیم در درگیری لفظی بر سر ترک مخاصمه با نتانیاهو تاکید کرده که دستیابی بر ترک مخاصمه به کاهش تنش های منطقه ای با ایران و حزب الله خواهد انجامید و ترک مخاصمه موجب خواهد شد که این رژیم به تهدیدات منطقه ای دیگر خود متمرکز شود.
به نوشته آکسیوس به نقل دستیاران وزیر جنگ این رژیم که روز پنجشنبه برگزار شده، گالانت قصدی برای کناره گیری از کابینه ندارد، اما مشاجره اخیر وی با نتانیاهو ممکنست موجب شود که نخست وزیر این رژیم وی را از سمتش عزل کند.