التهاب و تنش در سرتاسر کرانه باختری

به گزارش بهمن، ادعای رسانه های عبری در رابطه با ربوده شدن یک صهیونیست و حمله نظامیان اشغالگر به کرانه باختری سبب وقوع درگیری و تنش در این منطقه شد.

به گزارش بهمن به نقل از شبکه المیادین، رسانه های عبری زبان مدعی کوشش برای ربودن یک جوان صهیونیست در تقاطع تبواح واقع در شمال رام الله شدند.
بعد از انتشار این خبر، شهرک نشینان صهیونیست به طور گسترده به روستای واد رحال در جنوب بیت لحم حمله کردند. این در شرایطی است که شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام نمود خبر ربودن یک صهیونیست در کرانه باختری دروغ بوده است.
رسانه های عربی گزارش دادند که دست کم شش فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسیدند. یکی از آنها به ضرب گلوله شهرک نشینان صهیونیست پس از اعلام ارتش رژیم صهیونیستی بر مبنای آغاز حمله نظامی به این منطقه به شهادت رسید.
همچنین پس از شهادت پنج فلسطینی در جریان حمله پهپادی نظامیان صهیونیست به یک خانه در طولکرم واقع در شمال کرانه باختری، در این منطقه اعتصاب عمومی اعلام گردید.
گزارش های رسانه ای از گلوله باران ایست بازرسی شمال شهر قلقیلیه در شمال کرانه باختری حکایت دارد.
نظامیان صهیونیست طی ساعات گذشته به منطقه نعلین در غرب رام الله و باقه الحطب در شرق قلقیلیه یورش بردند. شهر های طولکرم و نابلس هم شاهد این حملات نظامیان صهیونیست بودند.
رسانه های محلی گزارش دادند که گشتی های رژیم صهیونیستی در خیابان های طولکرم در سایه متشنج شدن اوضاع سراسر کرانه باختری مستقر شدند.
جوانان فلسطینی هم به سمت نظامیان صهیونیست در اردوگاه قلندیا واقع در شمال قدس اشغالی تیراندازی کردند.

منبع: