ترامپ: فهمیدم یک جای کار می لنگد

بهمن: به گزارش بهمن، رئیس جمهور سابق و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا بعد از آنکه از سوءقصد جان به سالم به در برد، در رابطه با این حادثه توضیحاتی را به اشتراک گذاشت.

به گزارش بهمن به نقل از هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا که در جریان سخنرانی در پنسیلوانیا هدف سوءقصد و تیراندازی نافرجام قرار گرفت، تجربه شخصی خود از لحظه تیراندازی و خونریزی را به اشتراک گذاشت.
ترامپ بعد از حادثه در شبکه اجتماعی متعلق به خود به نام «تروث سوشال» نوشت: با یک گلوله هدف قرار گرفتم و گلوله به قسمت بالای گوش راستم برخورد کرد.
وی اضافه کرد: بمحض این که صدای زنگ و شلیک در گوشم پیچید، فهمیدم که یک جای کار می لنگد و فورا حس کردم که گلوله پوستم را شکافته است. خونریزی زیادی داشتم و پس از آن بود که فهمیدم چه خبر است.
ترامپ کمتر از ۱۰ دقیقه بعد از آغاز گردهمایی انتخاباتی اش در باتلر واقع در پنسیلوانیا، پشت تریبون هدف سوقصد قرار گرفت. وی در زمان تیراندازی درحال سخنرانی در رابطه با مهاجرت بود که صدای چندین شلیک به گوش رسید که اندکی بعد گوش خویش را با دست گرفت و در ادامه با هدایت تیم حفاظتی اش روی زمین دراز کشید.
آنتونی گاگلیلمی، سخنگوی سرویس مخفی آمریکا اظهار داشت که مظنون تیراندازی از روی سکویی مرتفع بیرون محوطه سخنرانی، چندین بار به سمت سِن شلیک کرد. سرویس مخفی ضارب را هدف قرار دادند و او الان مرده است. سرویس مخفی آمریکا فورا با اقدامات حفاظتی وارد عمل شد و رئیس جمهور سابق الان در امنیت و شرایطش درحال ارزیابی است.»
به گفته وی، در این حادثه یکی از حضار در گردهمایی کشته شد و دو نفر دیگر بشدت زخمی شده اند.
ترامپ در ادامه پیامش نوشت: می خواهم از سرویس مخفی آمریکا و تمام ضابطین قضایی به خاطر واکنش سریع به تیراندازی تشکر کنم. مهم تر از هر چیزی، به خانواده فردی که در این گردهمایی کشته شد و همینطور فرد دیگری که بشدت زخمی شده است، تسلیت می گویم و ابراز همدردی می کنم. باورکردنی نیست که چنین اتفاقی می تواند در کشور ما رخ دهد!