حسام بدران: در رابطه با مرحله بعد از جنگ غزه با هیچ طرف خارجی گفتگو نمی کنیم

بهمن: به گزارش بهمن، یکی از اعضای ارشد جنبش حماس ضمن طرح پیشنهاد دولت ملی و غیرحزبی برای اداره نوار غزه و کرانه باختری بعد از جنگ، تاکید کرد که مدیریت نوار غزه یک مبحث داخلی فلسطینی است.

به گزارش بهمن به نقل از المیادین، «حسام بدران» از اعضای جنبش حماس اظهار داشت: ما این پیشنهاد را مطرح کرده ایم که بعد از جنگ یک دولت شایسته سالار ملی و غیرحزبی اداره نوار غزه و کرانه باختری را به دست بگیرد.
بدران در ادامه اضافه کرد: مدیریت نوار غزه بعد از جنگ یک مبحث داخلی فلسطین است و در رابطه با مرحله بعد از جنگ غزه با هیچ طرف خارجی گفتگو نخواهیم کرد.
وی تصریح کرد: از جامعه جهانی می خواهیم که طرف مانع مذاکرات را تحت فشار قرار دهد و آنرا مجبور به توقف تجاوز به غزه کند.
این عضو ارشد حماس تاکید کرد: استواری و استقامت مردم فلسطین و عملکرد قهرمانانه مقاومت تنها چیزی است که رژیم اشغالگر را مجبور به تسلیم در مقابل شرایط و حقوق مردم ما می کند.
این اظهارات بدران در حالیست که نتانیاهو پیش از این اعلام نموده بود هر توافق با حماس موقت بوده و نباید مانع از ادامه جنگ در غزه به منظور رسیدن تل آویو به اهدافش شود.
اهداف ۳ گانه رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ غزه نابودی حماس، آزادی اسرا، و در نهایت تبدیل کردن این باریکه به مکانی است که دیگر تهدیدی برای صهیونیست ها نباشد، اما بعد از حدود ۱۰ ماه تا کنون هیچیک از این اهداف محقق نشده است.