نتایج تازه ترین نظرسنجی ها؛ مردم عادی بهتر از نمایندگان کنگره، آمریکا را اداره می کنند

بهمن: بهمن: نظرسنجی های اخیر نشان میدهد که بیشتر شرکت کنندگان بر این باورند که مردم عادی بهتر از نمایندگان فعلی کنگره، این کشور را اداره می کنند.

به گزارش بهمن به نقل از اسپوتنیک، تازه ترین نظرسنجی ها در آمریکا نشان میدهد که بیشتر شرکت کنندگان در این نظرسنجی بر این باورند که گروهی از مردم عادی که بصورت تصادفی انتخاب شده باشند، بهتر از اعضای فعلی کنگره، آمریکا را اداره می کنند.
مرکز افکارسنجی «راسموسن ریپورتز» این نظرسنجی انجام داده که نتایج آن نشان میدهد که ۵۴ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی براین باورند که گروهی از مردم که بطور تصادفی انتخاب شده اند، بهتر از نمایندگان کنگره فعلی، کشور را اداره می کنند.
آن گونه که در گزارش این مرکز آمده است از هر پنج رای دهنده فقط یک نفر فکر می کند که اعضای کنگره آمریکا به حرف های رای دهندگان خود گوش می دهند و اکثریت می گویند که گروهی تصادفی از مردم عادی کار را بهتر انجام خواهند داد.
این نظرسنجی که بصورت سراسری و بوسیله تلفن و بصورت برخط (آنلاین) انجام شده، نشان میدهد که ۵۴ درصد از رای دهندگان احتمالی در آمریکا معتقدند که گروهی از افرادی که بطور تصادفی از دفترچه تلفن انتخاب می شوند، نسبت به نمایندگان فعلی کنگره، بهتر به مشکلات کشور رسیدگی می کنند.