طرز استفاده ماسک صورت ویتابلا

ماسک صورت روغن زیتون ویتابلا پوست صورت شما را به صورت کاملاً قوی رطوبت رسانی کرده و موجب نرمی آن می‌شود.

ژل شستشوی صورت ویتابلا برای پوست چرب به دلیل داشتن روغن درخت چای، خاصیت ضد قارچی و ضد باکتریایی فوق العاده قوی و همراه دارد. تمامی افراد با هر نوع پوستی میتوانند برای تمیز کردن عمیق لایههای پوست صورت و از بین بردن مواد آرایشی باقیمانده بر روی پوست، از این ژل شستشو دهنده برند ویتابلا استفاده کنند.

با تمیز شدن پوست صورت به کمک ژل شستشو دهنده ویتابلا، طراوت و شادابی پوست شما افزایش پیدا کرده و میزان شفافیت آن بیشتر میشود. این محصول فوق العاده بدون مواد صابونی تولید شده و برای هر نوع پوستی بیشترین فواید را دارد. 

 

دلایل خرید ماسک صورت ویتابلا

ماسک صورت روغن زیتون ویتابلا پوست صورت شما را به صورت کاملاً قوی رطوبت رسانی کرده و موجب نرمی آن با این ماسک صورت فوق العاده میتوانید پوست خود را کاملاً تمیز کرده و از خشکی آن جلوگیری کنید. این ماسک صورت برند ویتابلا به دلیل داشتن روغن زیتون موجب شادابی و طراوت پوست صورت میشود. 

افرادی که پوست خشکی دارند، برای کاهش چین و چروک پوست و افزایش رطوبت رسانی لایههای عمقی آن، بهتر است از ماسک صورت روغن زیتون ویتابلا استفاده کنند. این ماسک صورت حاوی روغن زیتون بوده و به مرور زمان لکههای پوستی فرد را کاهش داده و تمام التهابهای پوست صورت را درمان میکند. ترکیبات موجود در این ماسک صورت، کلاژنه سازی را در پوست تحریک کرده و باعث جوانسازی و سفت شدن پوست صورت افراد میشوند. 

ژل آبرسان مخصوص پوست خشک ویتابلا با حجم ۵۰ میل، دارای ویتامینهای A، C و E برای پوست صورت است. این ژل کرم آبرسان پوست ترک خورده و صدمه دیده افراد را در کوتاهترین زمان ممکن بهبود داده و میزان چین و چروکهای پوستی که بر اثر در کوتاهترین زمان ممکن بهبود داده و میزان چین و چروکهای پوستی را نیز کاهش میدهد.‌‌

با ژل آبرسان برند ویتابلا میتوانید تمام لایههای پوست صورت خود را آبرسانی کرده، میزان شفافیت آن را چندین برابر کنید. این محصول مراقبتی از شل شدن و کم آبی پوست صورت جلوگیری میکند. مواد هیالورونیک اسید موجود در ژل آبرسان مورد نظر پوست را آبرسانی کرده و حالت ارتجاعی آن را افزایش میدهد. 

طرز استفاده از انواع ماسک صورت ویتابلا 

نمونهای از ماسک صورت ویتابلا، ماسک کربن فعال آن برای رفع التهابهای پوست صورت و تیرگیهای آن است. برای استفاده از این ماسک صورت مقداری از مواد آن را بر روی پوست صورت خود به جز اطراف چشم بمالید و ماساژ دهید. بعد از حدود ۱۵ الی ۲۰ دقیقه میتوانید صورت خود را با آب گرم شسته و متوجه شفافیت آن شوید. 

ماسک صورت کربن فعال ویتابلا با داشتن ترکیبات مغذی و ویتامینهای فراوان، پوست صورت را کاملا تقویت کرده و موجب پاکسازی آن میشود.